قیمت مناسب

پایین ترین قیمت میان همکاران

احترام به مشتری

با سابقه درخشان

اصالت کالا

تضمین اصالت تمامی اجناس فروشی

باربری ایمن

ارزان ترین و امن ترین روش ارسال بار

شرکت آلیاژ آنلاین

ورق استیل ۳۰۴ چیست؟

فروش به شرط آنالیز متریال

فروش با فاکتور رسمی

ضمانت اصالت کالا

توضیحات :

ورق استنلس استیل ۳۰۴:

رایج ترین فولاد ضد زنگ است. این فولاد از دو فلز کرم (بین ۱۸ تا ۲۰ درصد) و نیکل ( بین ۸ تا ۱۰٫۵ درصد) به عنوان اجزای غیر اصلی آهن تشکیل شده است. این فلز دارای خاصیت الکتریکی و گرمایشی کمتری نسبت به فلز کربن است و اساسا غیر مغناطیسی است. مقاومت آن در برابر خوردگی بالاتر از فولاد معمولی است و به دلیل سهولت در شکل گیری به اشکال مختلف، به وفور استفاده می شود که بیش از ۵۰ درصد از فولاد ضد زنگ تولید شده را تشکیل می دهد.

۳۰۴ تنها یک فولاد ضد زنگ نیست و برای هرجایی مناسب نیست. با این حال، درک مشخصات ورق استیل ۳۰۴ یک پایگاه عالی برای مقایسه اعضای خانواده فولاد ضد زنگ آستنیتی و یک پایه عملی برای تعیین مناسب از فولاد ضد زنگ در یک برنامه داده شده را فراهم می کند. همچنین ورق استیل ۳۰۴ شباهت بسیاری به ورق استیل ۳۱۶ دارد از این رو درک تفاوت ورق استیل ۳۰۴ و ۳۱۶ برای بسیاری از افراد دشوار است ، اما با وجود همه شباهت ها هرکدام کاربرد و مشخصات خاص خود را دارند و به طور خلاصه اصلی ترین تفاوت آنها در قیمت ورق استیل ۳۰۴ و ۳۱۶ می باشد.

فولاد ۳۰۴ جزء استاندارد ۱۸٫۸ فولاد ضد زنگ است. این ورق استیل در طیف گسترده ای از محصولات از جمله ورق استیل ۳۰۴ مات و براق، ورق استیل ۳۰۴ نگیر و بگیر و غیره در دسترس است و دارای ویژگی های فرم دهی و قابلیت جوشکاری برجسته ای است. ساختار متعادل آستنتیکی فولاد ۳۰۴ قابلیت کشیدگی عمیق بدون گسیختگی در ساخت وسایلی مانند سینک،قابلمه و سایر لوازم آشپزخانه را به آن داده است. برای این کاربردها معمولا از انواع ۳۰۴ddp (کیفیت بالای طراحی) استفاده می شود. فولاد ۳۰۴ به راحتی در اجزای مختلف برنامه های کاربردی در زمینه های صنعتی، معماری و حمل و نقل شکل می گیرد.

در آلیاژ آنلاین انواع ورق استیل در ابعاد استاندارد کارخانه یا مطابق با ابعاد و اندازه های مد نظر شما عرضه می شود. برای سفارش و خرید ورق استیل ۳۰۴ و اطلاع از قیمت ورق استیل ۳۰۴ میتوانید به صورت آنلاین یا حضوری اقدام کنید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان میتوانید با ما تماس بگیرید.

برای خرید و یا اطلاع از قیمت از طریق تماس با ما و یا از طریق شبکه های اجتماعی و یا از طریق شماره های موجود در سایت با ما تماس بگیرید.