قیمت مناسب

پایین ترین قیمت میان همکاران

احترام به مشتری

با سابقه درخشان

اصالت کالا

تضمین اصالت تمامی اجناس فروشی

باربری ایمن

ارزان ترین و امن ترین روش ارسال بار

شرکت آلیاژ آنلاین

ویژگی فولاد های آلیاژی

فروش به شرط آنالیز متریال

فروش با فاکتور رسمی

ضمانت اصالت کالا

توضیحات :

ویژگی های فولاد :

فولاد آلیاژی از آهن و کربن  است که در آن میزان کربن تا ۲ درصد است زیرا مقادیر بالاتر باعث تولید چدن می شود. فولاد پرکاربردترین ماده برای ساخت زیرساخت ها و صنایع جهان است و  برای ساخت همه چیز از سوزن دوخت گرفته تا تانکرهای نفتی استفاده می شود.

جزء اصلی فولاد آهن است  فلزی که در حالت خالص خیلی سخت تر از مس نیست. آهن در حالت جامد مانند تمام فلزات دیگر   از بلورهای زیادی تشکیل شده است که در مرزهای خود به یکدیگر می پیوندند.

از مهمترین ویژگیهای این آلیاژ همانطور که تاکنون شنیده اید سختی و درخشندگی آن است. این ترکیب از نظر فیزیکی دارای نقطه ذوب بسیار بالا و چگالی بسیار زیاد است.

این آلیاژ در کل سخت تر و قوی تر ازآهن است.  با این وجود بسیار انعطاف پذیرو به دلیل مقاومت کششی بالا توانایی مقاومت در برابر بارهای وارد شده یا نیروها ، بدون از دست دادن شکل را دارد.

از جمله خواص مطلوب فولاد سازگار بودن با محیط زیست است. اگرچه ممکن است ساختارهای بزرگ فلزی که آسمان خراش های عظیمی هستند در نظر اول اینگونه تصور نشوند اما دوام زیاد آنها به این معنی است که  به عنوان مثال ، به یک ماده سمی تبدیل نمی شود و به آبهای زیرزمینی و مناطق دیگر نشت نمی کنند. منابع انرژی تجدید پذیر (به عنوان مثال ، انرژی خورشیدی ، بادی و انرژی آبی) از فولاد ضد زنگ استفاده فراوان می برند.

در حال حاضر فولاد بیشترین بازیافت را در کره زمین دارد. گرچه سنگین است  اما خواص مغناطیسی آن بازیابی از نهرها و مکانهای دیگر را آسان تر از سایر زباله ها می کند. این مسئله می تواند انتشار CO2  را در محیط زیست کاهش دهد.

در مقایسه با سایر مواد ، هنگام ساخت عناصر فولادی نسبتاً سبک به مقدار کمی انرژی نیاز است و می توان آن را به اشکال مختلف درآورد. این آلیاژ شکل و لبه بهتری نسبت به آهن دارد و برای ساخت سلاح نیز استفاده می شود.

برای خرید و یا اطلاع از قیمت از طریق تماس با ما و یا از طریق شبکه های اجتماعی و یا از طریق شماره های موجود در سایت با ما تماس بگیرید.