قیمت مناسب

پایین ترین قیمت میان همکاران

احترام به مشتری

با سابقه درخشان

اصالت کالا

تضمین اصالت تمامی اجناس فروشی

باربری ایمن

ارزان ترین و امن ترین روش ارسال بار

شرکت آلیاژ آنلاین

لوله صنعتی

فروش به شرط آنالیز متریال

فروش با فاکتور رسمی

ضمانت اصالت کالا

توضیحات :

نحوه خرید لوله صنعتی از آلیاژ آنلاین و سوالات متداول

لوله ی درز مستقیم صنعتی یا لوله صنعتی مانند قوطی ستونی با استفاده از ورق سیاه  و فرآیند های فرم دهی ورق تولید می گردد. سایز این لوله ها از  نیم (یک دوم) اینچ تا ۱۶ اینچ متغیر بوده و کاربرد فراوانی در صنعت و ساخت و ساز دارند. پایه های ترافیکی، ستون سازه ها و … از معدود کاربردهای این لوله ها می باشد. عموما طول یک شاخه لوله صنعتی ۶ متری در نظر گرفته می شود. در بعضی از موارد بر حسب نیاز شاخه های ۱۲ متری از این لوله ها نیز تولید می گردند. وزن لوله صنعتی تابعی از ضخامت ورق به کار رفته در آن است. قیمت لوله صنعتی با تغییرات قیمت آهن دارای نوساناتی می باشد.

بر خلاف لوله های مبلی، قابلیت خم کاری خوبی ندارند و به همین جهت بیشتر برشکاری شده و برای شکل های متنوع جوش کاری می شوند. کارخانه های تولید لوله صنعتی عبارتند از : لوله صنعتی سپاهان، فولاد هیربد زرندیه، لوله و پروفیل فولادی اصفهان، لوله و پروفیل صابری، لوله کیهان، لوله کیان پرشیا، لوله و پروفیل جهان پارس، پروفیل صدرا تهران و ….خرید لوله صنعتیاز پارامترهای مهم در زمان خرید لوله صنعتی، سایز و ضخامت لوله می باشد. برای پروژه های صنعتی و ساختمانی قطعا می توان از لوله صنعتی با سایزهای مختلف استفاده کرد. منظور از سایز لوله قطر خارجی لوله می باشد که می توان در دبی خروجی، سرعت و دیگر موارد تاثیرگذار باشد.برای خرید لوله صعتی از آلیاژ آنلاین از طریق راه های ارتباطی باشند.۱٫فروش آنلاین لوله صنعتی : شما می توانید با مراجعه به وبسایت آلیاژ آنلاین و ورود به صفحه قیمت لوله صنعتی و استعلام قیمت خرید کنید.۲٫ تماس تلفنی با کارشناسان فروش لوله: با شماره ۰۳۱۳۲۲۵۶۷۳۱ تماس بگیرید۳٫ چت آنلاینقیمت لوله صنعتیقیمت لوله صنعتی با توجه به مقدار، ابعاد و ضخامت آن متفاوت می باشد. کارخانه های مختلفی به تولید لوله صنعتی پرداخته اند از جمله لوله صنعتی سپاهان، لوله صنعتی یاران، لوله صنعتی صابری و … به منظور خرید لوله صنعتی و استعلام قیمت لوله صنعتی با شماره ۰۳۱۳۲۲۵۶۷۳۱ تماس بگیرید.آلیاژ آنلاین می کوشد با ارائه اطلاعات دقیق و مشاوره ی مناسب در خصوص خرید لوله صنعتی، مشتریان خود را یاری نماید. شما می تـوانـیـد از طریـق فـضـای مـجــازی و یا شماره تلفن ۰۳۱۳۲۲۵۶۷۳۱ با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

۱) چگونه با کمک آلیاژ آنلاین، لوله صنعتی را انتخاب و خریداری کنیم؟

با مشاهده قیمت به روز شده ی انواع لوله درز مستقیم صنعتی در سایت‌‌، با شماره ۰۳۱۳۲۲۵۶۷۳۱ جهت ارتباط با کارشناسان ما در بخش فروش، تماس حاصل فرمایید.

۲) روند ارسال لوله صنعتی خریداری شده به چه صورت است؟

پس از ارسالِ پیش‌فاکتور و تایید آن، محصول مورد نیاز شما بارگیری و به محل خواسته شده ارسال می‌شود.

۳) ضخامت های رایج لوله صنعتی چگونه اند؟

با توجه به اینکه برای تولید این محصول از ورق سیاه استفاده می شود ضخامت ها عموما از ۲ میلیمتر تا ۸ میلیمتر متغیر می باشد.

۴) آیا قیمت‌ لوله صنعتی در سایت آلیاژ آنلاین به‌روز است؟

بله، کلیه قیمت های سایت از جمله قیمت‌ لوله صنعتی به روز هستند. جهت آگاهی از قیمت های روز لوله، قیمت لوله صنعتی گوشتدار، قیمت لوله صنعتی سبک، لوله صنعتی مشهد، لوله صنعتی اصفهان، قیمت لوله آهنی صنعتی، قیمت لوله صنعتی سپاهان، قیمت لوله استیل صنعتی، قیمت لوله صنعتی درزدار ۲ میل، قیمت لوله صنعتی اصفهان و … با مشاوران شرکت آلیاژ آنلاین تماس بگیرید.

۵) قیمت‌ لوله صنعتی ثبت شده در سایت با ارزش افزوده محاسبه می‌شود؟

بله ارزش افزوده زیرمجموعه ای از قیمت لوله صنعتی ثبت شده در سایت می باشد.

۶) آیا کلیه ی سایزها و ضخامت های لوله صنعتی را می توان از طریق آلیاژ آنلاین تهیه نمود؟

بله آلیاژ آنلاین تامین کننده ی انواع سایزها از نیم (یک دوم) اینچ تا ۶ اینچ بوده و از ضخامت های رایج این محصول می توان به لوله صنعتی ضخامت ۲٫۵ یا ۳ میل اشاره کرد.

۷) هزینه حمل و نقل لوله صنعتی به چه صورت است؟

بسته به میزان درخواست، وزن محصول، نوع ماشین، مقصد و … متفاوت است و طبق تعرفه سازمان حمل و نقل کشور محاسبه می‌شود.

۸) آلیاژ آنلاین چه برندهایی از لوله صنعتی را ارائه می دهد؟

شرکت آلیاژ آنلاین ارائه دهنده ی برندهای معتبر لوله ی صنعتی چه برندهای خارجی و چه داخلی از جمله لوله گالوانیزه صنعتی کارخانه نورد و لوله سمنان ، گروه صنعتی صبا و لوله اهواز می باشد.

برای خرید و یا اطلاع از قیمت از طریق تماس با ما و یا از طریق شبکه های اجتماعی و یا از طریق شماره های موجود در سایت با ما تماس بگیرید.