قیمت مناسب

پایین ترین قیمت میان همکاران

احترام به مشتری

با سابقه درخشان

اصالت کالا

تضمین اصالت تمامی اجناس فروشی

باربری ایمن

ارزان ترین و امن ترین روش ارسال بار

شرکت آلیاژ آنلاین

لوله مانیسمان

فروش به شرط آنالیز متریال

فروش با فاکتور رسمی

ضمانت اصالت کالا

توضیحات :

نحوه خرید لوله مانیسمان از آلیاژ آنلاین و سوالات متداول

لوله مانیسمان لوله بدون درز بوده که در رده های ۲۰، ۴۰، ۶۰، ۸۰، ۱۲۰ و ۱۴۰ در سایز ۶ و ۱۲ متری تولید می گردد. رده های ۲۰، ۴۰ و ۸۰ پر استفاده ترین لوله ها هستند. رده ۸۰ استحکام بالاتری در موارد پر فشار و شرایط خوردندگی دارد و جزء لوله های سنگین محسوب می شود. اصولا تولید لوله ی بدون درز فن آوری پیچیده ای دارد و به همین خاطر بیشتر این لوله ها به صورت وارداتی بوده و تهیه آن هزینه ی بالایی می طلبد. اخیرا تولید کنندگان داخلی لوله ی بدون درز نیز در بازار رقابتی این لوله ها وارد شده اند و عمدتا در سایز های ۱ تا ۶ اینچ خصوصا در پروژه های پالایشگاهی، نیروگاهی و پتروشیمی فعالیت می کنند.  در استاندارد ASME B36.10 اطلاعات وزنی لوله با توجه به سایز و رده ی ضخامتی آن موجود می باشد ۶ اینچ خصوصا در پروژه های پالایشگاهی، نیروگاهی و پتروشیمی فعالیت می کنند.
آلیاژ آنلاین می کوشد با ارائه اطلاعات دقیق و مشاوره ی مناسب، در خصوص خرید لوله ی مانیسمان دارای گواهینامه ی کیفیت، مشتریان خود را یاری نماید. شما می توانید از طریق فضای مجازی و یا شماره تلفن ۰۳۱۳۲۲۵۶۷۳۱ با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
۱) چگونه با کمک آلیاژ آنلاین، لوله مانیسمان مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنیم؟

با مشاهده قیمت به روز شده ی انواع لوله بدون درز در سایت‌‌، با شماره ۰۳۱۳۲۲۵۶۷۳۱ جهت ارتباط با کارشناسان ما در بخش فروش، تماس حاصل فرمایید.
۲) روند ارسال لوله مانسمان خریداری شده به چه صورت است؟

پس از ارسالِ پیش‌فاکتور و تایید آن، محصول مورد نیاز شما بارگیری و به محل خواسته شده ارسال می‌شود.
۳) آیا لوله مانیسمان خریداری شده از آلیاژ آنلاین دارای گواهینامه (سرتیفیکیت) کیفیت می باشد؟

با توجه به رویکرد آلیاژ آنلاین مبنی بر ارائه ی بهترین کیفیت و بدست آوردن رضایت مشتریان خود، سرتیفیکیت دار بودن لوله مانیسمان امری بدیهی است.
۴) آیا قیمت‌ لوله مانیسمان در سایت آلیاژ آنلاین به‌روز است؟

بله، کلیه قیمت های سایت از جمله قیمت‌ لوله های مانیسمان به روز هستند. جهت آگاهی از قیمت های روز لوله مانیسمان سپاهان، قیمت لوله مانیسمان رده ۸۰، قیمت لوله مانیسمان رده ۲۰، قیمت لوله مانیسمان اهواز، قیمت لوله بدو درز، قیمت لوله مانیسمان رده ۴۰ اهواز، قیمت لوله مانیسمان ۴ اینچ، قیمت لوله مانیسمان ۲ اینچ و … با مشاوران شرکت آلیاژ آنلاین تماس بگیرید.
۵) قیمت‌ لوله مانیسمان ثبت شده در سایت با ارزش افزوده محاسبه می‌شود؟

بله ارزش افزوده زیرمجموعه ای از قیمتِ لوله ثبت شده در سایت می باشد.
۶) آیا کلیه ی سایزها و رده های لوله مانیسمان را می توان از طریق آلیاژ آنلاین تهیه نمود؟

بله آلیاژ آنلاین تامین کننده ی انواع سایزها از نیم اینچ به بالا بوده و یادآوری می کند رده های رایج این لوله ها عموما لوله مانیسمان رده ۴۰ و رده ۸۰ می باشد.
۷) هزینه حمل و نقل لوله بدون درز به چه صورت است؟
بسته به میزان درخواست، وزن محصول، نوع ماشین، مقصد و … متفاوت است و طبق تعرفه سازمان حمل و نقل کشور محاسبه می‌شود.

برای خرید و یا اطلاع از قیمت از طریق تماس با ما و یا از طریق شبکه های اجتماعی و یا از طریق شماره های موجود در سایت با ما تماس بگیرید.