قیمت مناسب

پایین ترین قیمت میان همکاران

احترام به مشتری

با سابقه درخشان

اصالت کالا

تضمین اصالت تمامی اجناس فروشی

باربری ایمن

ارزان ترین و امن ترین روش ارسال بار

شرکت آلیاژ آنلاین

دانلود اطلس دیاگرام های

فروش به شرط آنالیز متریال

فروش با فاکتور رسمی

ضمانت اصالت کالا

توضیحات :

اطلس دیاگرام های فازی شامل ۱۰۶۷ دیاگرام دوتایی فلزی و ۳۰۰ نمودار تعادلی سه تایی است. که از کتاب ASM Metals Handobook.Vol.3 جمع آوری شده است. و نرم افزار فوق العاده ای برای دانشجویان و مهندسین به شمار می آید.

برای مشاهده و بررسی دیاگرامهای فازی امکانات کاملی در نرم افزار گنجانده شده است. میتوان از خطوط دیاگرام های دوتایی و سه تایی داده برداری کرد و محاسبات قانون اهرم. و درصد وزنی و حجمی فازها را نیز میتوان انجام داد. امکان محاسبه ضریب توزیع در سیتم های انجماد دوتایی نیز موجود است. بعلاوه میتوان تمام داده های به دست آمده را از نرم افزار به صفحه گسترده EXCEL نیز Export کرد. این امکان فراهم است که با استفاده از یک سیستم سه تایی. و داده برداری از آن در دماهای مختلف، دیاگرام دوتایی. را در یک سیستم با وجود درصدی از عنصر سوم نیز ترسیم کرد و جابجایی خطوط تعادلی را بررسی نمود.

امکانات این نرم افزار به شرح زیر است.:

۱-امکانات کاملی برای مشاهده و بررسی نمودارهای تعادلی.

۲-داده برداری از خطوط و نقاط دیاگرامهای دوتایی و سه تایی به صورت درصد وزنی و یا اتمی.

۳-محاسبات قانون اهرم و درصد وزنی و حجمی فازها و نمایش شماتیک درصد حجمی.

۴-محاسبه ضریب توزیع در سیستم انجماد دوتایی.

۵-به دست آوردن خطوط یک دیاگرام دوتایی با وجود درصدی از عنصر سوم با استفاده از ترکیب دیاگرام دوتایی. و سیستم سه تایی مربوطه (تأثیر عنصر سوم در خطوط و استحاله های سیستم دوتایی).

۶- امکان صادر کردن تمامی داده ها به صفحه گسترده EXCEL.

۷-محاسباتی برای وابستگی درصد حجمی و یا چگالی آلیاژ با تغییرات درصد وزنی یک عنصر در سیستم دوتایی.

۸-امکاناتی برای چاپ و export تصویر دیاگرام به صورت فایلهای گرافیکی.

((قابل توجه: این ورژن از نرم افزار، نسخه آزمایشی بوده و تنها تعداد محدودی. از دیاگرامهای فازی را در بر دارد. برای دریافت نسخه کامل نرم افزار به سایت سازنده نرم افزار مراجعه نمایید.))

 

 

برای خرید و یا اطلاع از قیمت از طریق تماس با ما و یا از طریق شبکه های اجتماعی و یا از طریق شماره های موجود در سایت با ما تماس بگیرید.