قیمت مناسب

پایین ترین قیمت میان همکاران

احترام به مشتری

با سابقه درخشان

اصالت کالا

تضمین اصالت تمامی اجناس فروشی

باربری ایمن

ارزان ترین و امن ترین روش ارسال بار

شرکت آلیاژ آنلاین

لوله گازرسانی

فروش به شرط آنالیز متریال

فروش با فاکتور رسمی

ضمانت اصالت کالا

توضیحات :

نحوه خرید لوله گازرسانی از آلیاژ آنلاین و سوالات متداول

یکی از تقسیم بندی های لوله درزدار، لوله ی درز مستقیم گاز خانگی یا به اختصار لوله گازی می باشد. همانند لوله های گالوانیزه تست آب این لوله ها نیز به دلیل اینکه در گاز منزل کاربرد دارند باید دارای گواهینامه ی انجام تست باشند. سایز این لوله ها عمدتاً از نیم (یک دوم) اینچ تا ۲ اینچ متغیر می باشد که می تواند به صورت توکار یا روکار مورد استفاده قرار گیرند. ضخامت لوله گاز رسانی بستگی به ضخامت ورقی دارد که از آن تولید می گردد و وزن لوله را مشخص میکند و در جاهایی که کارشناسان الزام می کنند ضخامت های مورد نظر آنها رعایت می شود. قیمت لوله گاز را روزانه از وب سایت آلیاژ آنلاین مشاهده کنید.

لوله های گازی در ساختمان های مسکونی، نیروگاه ها، پالایشگاه ها و سوله های صنعتی کاربرد ویژه ای دارند. کارخانه های تولید لوله گازی عبارتند از : لوله گازی سپاهان، لوله و پروفیل یاران، لوله پروفیل کیهان، لوله و پروفیل کچو و ….

لوله گازی می تواند در دو نوع لوله فولادی یا پلی اتیلن باشد که به منظور انتقال گاز مورد استفاده قرار می گیرد. این لوله ها در ساختمان و صنعت مورد استفاده قرار می گیرد. لوله گاز به صورت روکار و توکار در بازار آهن موجود می باشد.

قیمت هر شاخه لوله گازاز مشخصات تاثیرگذار بر قیمت لوله‌ گاز میتوان وزن لوله، ضخامت لوله و سایز لوله را در نظر گرفت. برای اطلاع از قیمت لوله گازی، قیمت لوله های فولادی گاز، قیمت لوله گاز خانگی به وب سایت آلیاژ آنلاین مراجعه کنید و یا با شماره ۰۳۱۳۲۲۵۶۷۳۱ تماس بگیرید.

آلیاژ آنلاین می کوشد با ارائه اطلاعات دقیق و مشاوره ی مناسب در خصوص خرید لوله گازی، مشتریان خود را یاری نماید. شما می توانید از طریق فضای مجازی و یا شماره تلفن ۰۳۱۳۲۲۵۶۷۳۱ با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

۱) چگونه با کمک آلیاژ آنلاین، لوله گازی را انتخاب و خریداری کنیم؟

با مشاهده قیمت به روز شده ی انواع لوله گازی در سایت‌‌، با شماره ۰۳۱۳۲۲۵۶۷۳۱ جهت ارتباط با کارشناسان ما در بخش فروش، تماس حاصل فرمایید.

۲) روند ارسال لوله گاز خانگی خریداری شده به چه صورت است؟

پس از ارسالِ پیش‌فاکتور و تایید آن، محصول مورد نیاز شما بارگیری و به محل خواسته شده ارسال می‌شود.
۳)  آیا لوله گازرسانی خریداری شده از آلیاژ آنلاین دارای گواهینامه (سرتیفیکیت) کیفیت می باشد؟

با توجه به رویکرد آلیاژ آنلاین مبنی بر ارائه ی بهترین کیفیت و بدست آوردن رضایت مشتریان خود، سرتیفیکیت دار بودن لوله گاز امری بدیهی است.
۴) ضخامت های رایج لوله گازرسانی چگونه اند؟

با توجه به اینکه برای تولید این محصول از ورق سیاه استفاده می شود ضخامت ها عموما از ۲ میلیمتر تا ۳ میلیمتر متغیر می باشد.
۵) آیا قیمت‌ لوله گاز خانگی در سایت آلیاژ آنلاین به‌روز است؟

بله، کلیه قیمت های سایت از جمله قیمت‌ لوله گاز به روز هستند. جهت آگاهی از قیمت های روز لوله گازی، قیمت لوله گاز سپنتا مرند، قیمت لوله گاز خانگی توکار، قیمت لوله گاز اهواز، قیمت لوله گاز آریاوا، قیمت لوله گاز مانیسمان، قیمت لوله گاز سپاهان سنگین، قیمت لوله پلی اتیلن گازرسانی و … با مشاوران شرکت تماس بگیرید.
۶) قیمت‌ لوله گازرسانی ثبت شده در سایت با ارزش افزوده محاسبه می‌شود؟

بله ارزش افزوده زیرمجموعه ای از قیمتِ لوله ثبت شده در سایت می باشد.
۷) هزینه حمل و نقل لوله گاز به چه صورت است؟
بسته به میزان درخواست، وزن محصول، نوع ماشین، مقصد و … متفاوت است و طبق تعرفه سازمان حمل و نقل کشور محاسبه می‌شود.

برای خرید و یا اطلاع از قیمت از طریق تماس با ما و یا از طریق شبکه های اجتماعی و یا از طریق شماره های موجود در سایت با ما تماس بگیرید.