قیمت مناسب

پایین ترین قیمت میان همکاران

احترام به مشتری

با سابقه درخشان

اصالت کالا

تضمین اصالت تمامی اجناس فروشی

باربری ایمن

ارزان ترین و امن ترین روش ارسال بار

شرکت آلیاژ آنلاین

نرم افزار MIP Software

فروش به شرط آنالیز متریال

فروش با فاکتور رسمی

ضمانت اصالت کالا

توضیحات :

نرم افزار MIP Software برای آنالیز تصاویر متالوگرافی و میکروسکوپی مورد استفاده قرار می گیرد.

کنترل کیفیت مواد در تولید قطعات و محصولات صنعتی از اهمیت قابل توجهی برخوردار است. یکی از این مراحل تأیید ماده و کنترل کیفیت محصول حین تولید، از طریق آزمون متالوگرافی. و بررسی ریز ساختار مواد صورت می گیرد. با توجه به گسترش روز افزون تکنولوژی های نوین در صنایع مختلف،. دقت عمل و سرعت بررسی های کیفی و کمی در کنترل کیفیت محصولات صنعتی، اهمیت بیش از پیش یافته است.

به همین منظور بهره گیری از سیستم های آنالیز تصویری به کمک کامپیوتر می تواند. در بررسی های کمی و کنترل کیفیت مواد به عنوان ابزاری سودمند مورد استفاده قرار گیرد. و متالوگرافی کمی به عبارتی برقرار کننده ارتباط کمی بین اندازه گیری های انجام شده. بر روی یک صفحه دو بعدی پرداخت شده با ریز ساختار سه بعدی مواد است. به بیان دیگر،. متالوگرافی کمی به معنای تعیین خصوصیات ویژه ریز ساختارها به وسیله ی اندازه گیری کمی بر روی تصاویر متالوگرافی است.

از جمله مقادیری که در این سیستم اندازه گیری می شوند میتوان به کسر حجمی فازها،. اندازه دانه ها، اندازه ذرات، فاصله آزاد توسط بین ذرات مشابه با فازهای ثانویه،. نسبت مساحت سطوح به حجم اجزای میکروسکوپی،. چگونگی توزیع ذرات در زمینه، شکل ذرات و چگونگی قرار گیری ذرات،. فازها و دانه ها نسبت به یکدیگر اشاره نمود. در این زمینه نرم افزارهای آنالیز تصویری مختلفی با امکانات و قابلیت های متفاومت. در سطح دنیا تولید شده و در حال گسترش هستند.. نرم افزار MIP دارای قابلیت های زیادی برای آنالیز تصاویر متالوگرافی است. از جمله این قابلیت ها میتوان به محاسبه درصد فاز های مختلف در تصویر،. محاسبه ضخامت لایه پوششی، محاسبه درصد کرویت در تصاویر نشکن، محاسبه تغییر تدریجی درصد فاز. در مواد اف FGM ، محاسبه اندازه دانه و … اشاره کرد.

برای خرید و یا اطلاع از قیمت از طریق تماس با ما و یا از طریق شبکه های اجتماعی و یا از طریق شماره های موجود در سایت با ما تماس بگیرید.